Portfolio › Lancering Hesselink & Verrips
Bestaande contacten onderhouden is een ding, het leggen van nieuwe contacten is wat anders. Vooral als je daar ook nog eens afspraken mee wil maken. Wanneer de salesafdeling van een bedrijf er geen tijd voor heeft of het lastig vindt om afspraken te maken, kan Hesselink & Verrips de helpende hand bieden. Anita Hesselink en Paul Verrips hebben begin deze maand de krachten gebundeld en zijn de gelijknamige organisatie Hesselink & Verrips begonnen. Dankzij hun jarenlange kennis en ervaring weten zij hoe ze dit moeten aanpassen. Zij kunnen bedrijven helpen de omzet te verhogen, zonder de werkzaamheden van de salesafdeling te verstoren. Hesselink & Verrips kan van toegevoegde waarde zijn voor werkelijk elk bedrijf, ongeacht de branche waarin het bedrijf werkzaam is.
Samen met ZZindi Corporate Communicatie hebben ze het gehele positioneringstraject doorlopen, tot en met de lancering van de website. Elke stap is zorgvuldig genomen. We zijn begonnen bij de positionering van de nieuwe organisatie. Weloverwogen zijn de missie en visie bepaald. Ook is er op zorgvuldige wijze een huisstijl ontwikkeld, die goed aansluit bij de kernwaarden van de organisatie.
Naast de door ons ontwikkelde flyers, visitekaartjes en het briefpapier, hebben we ook een website ontworpen en gebouwd. Responsive, natuurlijk. Om de lancering van de nieuwe website niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, heeft ZZindi ten slotte een e-mailmarketing actie opgezet. En niet zonder succes. Kortom: we zijn met recht trots op onze nieuwe klant.
Naar de website van Hesselink&Verrips.
terug naar overzicht