Nieuwsbrief drukkerij B’ulah Print
23 Juni 2011 Blijven communiceren. Informeren. Contact houden met opdrachtgevers. Het klinkt zo simpel. En dat is het eigenlijk ook. Het is precies wat wij dagelijks doen: onze opdrachtgevers helpen met hun communicatie richting opdrachtgevers en medewerkers. Om de naamsbekendheid te vergroten. Om medewerkers bij het proces te betrekken. Om het imago te verbeteren. Om het merk te verstevigen.Vandaag ligt de nieuwsbrief van drukkerij B’ulah Print bij duizenden relaties op de mat. Een gewone, gedrukte nieuwsbrief. Maar wel de eerste nieuwsbrief die sinds jaren weer eens van de eigen pers rolt. En daar zijn wij heel trots op. ZZindi Corporate Communicatie mocht helpen met de realisatie van deze ‘Informail’. Samen met het team van B’ulah bedachten we het concept. Vervolgens namen wij de interviews af en schreven de teksten. Fotografie, ontwerp en drukwerk zijn natuurlijk door B’ulah Print zelf verzorgd.
Terug naar nieuwsarchief