Koninklijke Utermöhlen introduceert uniek zelfzorgmiddel: HeltiQ Skintags

16 Mei 2013 Koninklijke Utermöhlen staat bekend om de ontwikkeling en productie van innovatieve producten binnen de zelfzorgmiddelenmarkt. Volgende week brengt de onderneming een nieuw product op de markt waar meer dan de helft van de Nederlandse bevolking ouder dan 30 jaar baat bij heeft: HeltiQ Skintags®. HeltiQ Skintags® is het allereerste zelfzorgmiddel op de Nederlandse markt om thuis veilig steelwratten te verwijderen.

Na afronding van de basis - advies over de positionering - mochten wij een vervolgtraject oppakken: helpen bij de communicatieuitingen voor HeltiQ Skintags. Zo verzorgden wij het advertentie- en foldermateriaal, dachten mee over displays, verpakkingen, customer intimacy en websites. En nu mogen wij ook de free publicity verzorgen.

Meer informatie over HeltiQ Skintags: www.skintags.nl

Alvast een aantal publicaties:
artikel in de Telegraaf over Koninklijke Utermöhlen
artikel in de Leeuwarder Courant
artikel in het Dagblad van het Noorden


Terug naar nieuwsarchief