Hergebruik de teksten uit je e-mailnieuwsbrieven
20 Oktober 2011 Gelukkig zijn organisaties zich er steeds meer van bewust dat ze moeten blijven communiceren. Dat ze contact moeten onderhouden met bestaande en potentiële opdrachtgevers. Is de klantenkring klein, dan zijn persoonlijke afspraken goed in te plannen. Zodra de doelgroep groter wordt zie je steeds vaker de inzet van (e-mail)nieuwsbrieven. Hiermee kun je je relaties prima op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen. Ze aan je binden.Het mooie is dat teksten ook in andere communicatie uitingen te gebruiken zijn. De kosten zijn toch al gemaakt. Waarom teksten dan niet opnieuw gebruiken. En is het voor een andere doelgroep, dan is een tekst snel herschreven. Het bereik wordt zo alleen maar groter. Vaak worden onze teksten doorgeplaatst op een website. Of ze worden geprint, als casestudy.
Zo hebben we onlangs een nieuwsbrief voor PW Consulting verzorgd waarvoor we onder andere een interview hebben afgenomen met Kiwa Prismant. Laat Kiwa Prismant nou als spreker op het SAS Forum aanwezig zijn. We hebben het interview in de huisstijl van PW Consulting gegoten, geprint en op het SAS Forum uitgedeeld. Mooi toch?
Terug naar nieuwsarchief