E-mailmarketing

14 November 2012 De tijd dat een nieuwsbrief per post werd verzonden lijkt achter ons te liggen. Hoewel een paar opdrachtgevers heel bewust nog steeds een gedrukt exemplaar willen versturen, kiezen de meesten toch voor de online nieuwsbrief. Gemakkelijker, sneller en goedkoper. Bovendien kan je op die manier bezoekers naar je website lokken. En je kan bijhouden wie in welke onderwerpen geïnteresseerd is. Van alle online verzonden nieuwsbrieven ontvangen opdrachtgevers namelijk statistieken en exportbestanden. Maar ze kunnen ook zelf in het systeem kijken welke geadresseerde welke onderwerpen gelezen heeft. En met die informatie kunnen opdrachtgevers vervolgens weer aan de slag.

Full service
Het verzorgen van een nieuwsbrief is heel eenvoudig. Nadat de actuele onderwerpen zijn vastgesteld nemen we de interviews af, schrijven artikelen, maken foto’s, verzorgen het sjabloon, vullen het sjabloon met de content, importeren de adressen en na akkoord van de opdrachtgever versturen wij de nieuwsbrief. Op die manier leren wij de wereld van onze opdrachtgevers steeds beter kennen. En opdrachtgevers kunnen op een eenvoudige manier een band opbouwen met hun eigen opdrachtgevers en inzichten krijgen in de interesses van hun relaties.

Vandaag verzorgden wij de nieuwsbrief voor maritiem schade-expertisebureau Selles & van Dijk Experts, gespecialiseerd in beroepsvaart, pleziervaart en casco- en veiligheidskeuringen van diverse typen beroepsvaartuigen. Boeiend om te ontdekken welke onderwerpen voor hun relaties interessant zijn.

Terug naar nieuwsarchief