Blijven werken aan merken

28 Oktober 2010

De economie trekt aan. Misschien niet hard genoeg, maar het sentiment is veranderd. Ondernemers tonen weer vertrouwen in de toekomst en durven weer te investeren. Dat is goed zichtbaar. Ook bij ZZindi Corporate Communicatie. Wij merken dat aan een toenemende vraag naar het helpen vergroten van de zichtbaarheid van de merken van onze opdrachtgevers. Die zichtbaarheid is zo hier en daar door het beknibbelen op budgetten flink weggezakt en vraagt om aandacht. Stom, want iedereen weet wel dat je juist in beroerde tijden hard moet blijven werken aan merken. De consequentie is dat veel bedrijven nu weer moeten investeren in het verbeteren van het contact met bestaande klanten. Het aantal opdrachtgevers dat hiervoor het ZZindi-nieuwsbriefsysteem gebruikt is het afgelopen kwartaal gegroeid. Andere bedrijven zijn naarstig op zoek naar nieuwe klanten en willen juist daarin ondersteund worden. Wij zien dat aan het groeiende aantal door ZZindi verzorgde perscampagnes, directmail-acties en nieuwe websites. Maar bij de uitvoering van alle ZZindi-werkzaamheden blijft altijd de beleving van het merk en de belofte daarvan centraal staan. De verleiding is groot om met snelle marketingacties resultaat te boeken. Niet handig en vaak verspilde geld en moeite. Niet doen dus. Weten waarom? Bel maar met ZZindi!

Terug naar nieuwsarchief